torsdag, oktober 23

Nu var det tjugotvå

Ja, nu är det tjugotvå år sedan jag började skrika och gorma för första gången. Imorgon fyller jag år igen, och jag har faktiskt inte tänkt speciellt mycket på det. Jag antar att det kommer med åldern att man inte ser fram emot sin födelsedag längre. Visst, det ska bli fräckt att vara ett år ifrån att komma in på utestället jag brukar bli nekad inträde, men annars så är det inte så mycket mer intressant som händer vid 22 års ålder, och jag kommer troligtvis inte ha några större problem att somna ikväll. Speciellt inte när jag ska ligga bredvid min favorit-brud i hela vida världen <3.

Härliga tider, tenta-tider! Nu är det dags att tenta av nästa del i Nättekniken, som blir CCNA2 (Cisco Certified Network Associate), och jag har inte för avsikt att gå in mer ingående i vad CCNA2 är än att berätta att det handlar om hur routrar och routing-protokoll fungerar (till er som inte vet vad en router är för någonting och vad den gör kan jag föreslå följande läsning). Tentan kommer antagligen inte bli till nåt större problem eftersom att jag för tillfället ägnar större delen av min fritid till att studera just detta.

Till helgen så ska jag och herrarna i min umgänges krets träffas och ha Oktoberfest, och vi kommer förhoppningsvis dricka öl så det står härliga till! Det ska bli trevligt! Och nästa helg, helgen innan min tenta, lägligt nog, så ska jag med ett par vänner till London och se Shpongle live, det kommer troligen också bli en angenäm upplevelse, trots att jag kommer sakna min kära dam nåt så otroligt ;).

Untill next time!
Ha det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du é för söt :o)

siggesatan sa...

det är ju sant. :)