torsdag, oktober 23

Förargad

Det är faktiskt på gränsen till vansinne här i stugan för tillfället! Jag har alltid varit van vid att hamna som första träff ifall man söker på min blogg på google. Nu visar det sig att nån ful unge har skapat en blogg vid namn sixtens blogg, som istället för min eminenta blogg, hamnar som första träff. Ja, till och med så försöker google att rätta mig genom att fråga ifall jag inte menade "sixtens blogg" istället för "sixten's blogg".

Vad i hela fridens namn pågår egentligen.. Vad ska hända härnäst?

Det hela måste naturligtvis bero på min uppenbara frånvaro i bloggosfären (herre gud, jag trodde aldrig att jag skulle använda detta uttrycket.. vad ska hända härnäst, egentligen!?).

1 kommentar:

niklas sa...

Bloggar man inte mer än varannat år så kanske man får ta såna smällar :)